söndag 6 november 2011

Helg igen

I fredags var jag och tjejerna hos Emmy, jättekul var det! Vi åt god mat, tävlade vi lite och sen blev det ugång på Harrys/Sliver :)
 
Igår hann vi med både lunch hos Davids föräldrar och middag med min familj här hos oss :)


Hos Davids föräldrar fick vi en jättegod gryta med bl.a. fläskfilé, korv och syltlök.
På kvällen invigde vi matsalsmöblerna :)
Det gick bra, även att vi inte har någon duk som passar utan fick ta ett lakan :P

Nu sitter jag och skriver om hur Mærsk sköter sin corporate governance (bolagsstyrning). Kursen och boken är intressant så det är kul att undersöka hur företag gör i verkligheten så att säga :)
Senare ikväll ska vi fika med Viktor, Erik, Alexandra o Johan, så nu måste jag fortsätta skriva så jag har tid med en låång fika :)

2 kommentarer:

  1. Det är härligt att träffa familjen, oavsett om man är hemma eller borta! Det blir extra kul när man bor fint också ;)

    SvaraRadera
  2. Klart att det är :) Det blir finare och finare här älskling! <3

    SvaraRadera