måndag 19 december 2011

Snurrig o snart jul

Är alldeles snurrig i huvudet av alla termer o begrepp, länder o år som ska sitta till tentan i eftermiddag.. En hel del av det känns väldigt onödigt att kunna, och engelskan i exempelfrågor vi har fått är under all kritik.. Hur ska man kunna skriva en tenta när man inte förstår frågorna??

Igår var det fjärde advent, kan inte fatta att det snart är julafton, det känns alldeles knäppt, men självklart ser jag fram emot det! Ska bli så mysigt att träffa familjen o hela släkten :) O på onsdag får vi hit en gran som min underbara familj har huggt i skogen hemma, så då blir det jul på riktigt även hemma hos oss :) 

Längtar till att få ge våran julklapp till mamma o pappa också, vi (jag o mina syskon) tycker själva att vi har kommit på nåt riktigt bra o hoppas att mamma o pappa tycker så dom också :) 

Jag och David har köpt en julklapp till oss; ett fotbad med massage o massa finesser. Inget vi hade tänkt o köpa, men jag är medlem på en sida där man kan samla poäng på att svara på frågor, o jag hade rätt många poäng som vi kunde plocka ut :)
Här är en länk till sidan, om du också vill bli medlem :)

http://sweden.yougov.com/go.aspx?id=5a17b15e-edbb-405d-a1c1-b820783cf08e

Nu ska jag fortsätta titta på papprena här, ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar