torsdag 2 februari 2012

Träningsvärk, astrött o supernöjd!

Ungefär så kan veckan i Sälen sammanfattas, underbart helt enkelt :) Vi fått massor med skidåkning, ätit gott, spelat spel och bara haft det bra! 





Jag passade på att slå rekord i att glida nerför en pist; jag gled ca 30 meter efter att jag ramlat och skidorna löst ut. Jag gled på magen, på ryggen, satte i hälarna o sen tårna, inget hjälpte o jag fick snällt finna mig i att stanna när backen ville att jag skulle stanna :P

Nu är examensarbetet igång, jag och C skriver o fixar, men när båda är lite halvsjuka (den ena mer än den andra) är det inte så lätt.. Men men, vi fixar det!

Nu ska jag ta en kopp te med min fina älskling, sen får det nog bli sängen, är som sagt rätt trött :)

1 kommentar:

  1. jag försökte också slå rekord, men hamnade nog på andra plats ;) Love you! Puss

    SvaraRadera